Politica de retur
Condiții
pentru returnarea produselor Faber
Conform legislației în
vigoare OUG 34/2014, orice persoană fizică sau juridică poate returna un produs
în termen de 14 zile de la primirea produsului. Cheltuielile directe de
returnare a produselor sunt suportate de către Dvs.!
Dacă doriți să
schimbați produsul cu o altă culoare/mărime/model, vă rugăm să ne informați în
prealabil prin completarea Formularul De Retur și expedierea acestuia cu apăsarea butonului de Trimite. Orice schimbare de produse se poate
face doar în limita stocului disponibil. Dacă modelul dorit nu mai este în
stoc, puteți alege altul cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către
Dvs. sau restituirea lor de către FABER IMPEX SRL.
FABER IMPEX SRL va
returna contravaloarea produsului sau produselor care îndeplinesc următoarele
condiții:
· produsul va fi returnat în ambalajul original
cu toate accesoriile și etichetele aferente intacte (legea 249/2015, art
16(8));
· în cazul în care a fost utilizat, produsul
trebuie să nu fie deteriorat sau să prezinte urme vizibile de utilizare;
· produsele perisabile (hrana, vitamine, etc.)
vor putea fi returnate numai în cazul în care ambalajul nu a fost deschis;
· toate documentele însoțitoare vor trebui
returnate (garanție, factura, bon fiscal, etc.);
· se va completa Formularul de Retur și va fi
atașat coletului;
Dacă se constată că
produsele returnate îndeplinesc toate condițiile impuse mai sus, atunci în
termen de 3 zile lucrătoare veți fi contactat pentru a vă comunica detaliile
finale și termenul de rambursare a valorii produselor.
Dacă produsele
returnate sunt deteriorate, au semne clare de utilizare și nu pot fi vândute ca
și produse noi, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi
diferența de preț dintre produse noi și cele deja utilizate.
În cazul în care
produsele sunt într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lor ne rezervăm
dreptul de a refuza returul. În acest caz produsele vor fi trimise înapoi prin
curier iar taxele aferente transportului vor fi suportate de către client.
Pentru a putea
soluționa cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să
rambursați produsele prin intermediul firmelor de curierat contractante cu noi
ca FAN Curier, GLS Romania și DRAGON Star, dar nu și prin intermediul Poștei
Române, la adresa: Bulgăreni nr. 89, 537167, Județul Harghita.
În cazul în care
doriți înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil în stoc,
cheltuielile returului vor fi suportate de Dvs., iar cele cu livrarea noului
produs vor fi suportate de către FABER IMPEX SRL. Înlocuirea cu un produs cu o
valoare mai mare presupune plata diferenței prin ramburs la primirea coletului.
În cazul în care nu
doriți schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, vă vom
înapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar în contul IBAN
specificat de Dvs. în Formularul de Retur. Perioada de rambursare a
contravalorii produsului returnat se va face în maxim 30 zile calendaristice de
când produsul returnat a ajuns la adresa specificată mai sus.
Atenție!
Nu primim colete
returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau
retur a căror plată de transport a fost efectuată de expeditor (Client).
Nu se va returna contravaloarea transportului plătit și nici contravaloarea transportului pentru trimiterea produselor înapoi către Faber.
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoarea cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Pentru informații suplimentare vă stăm la dispoziție pe următoarele numere:
0747-437329
0744-540422
sau ne puteți scrie și pe adresa comenzi[@]faberpet.ro